eerste stagedag - Reisverslag uit Skopje, Macedonië van Laura Gerrits - WaarBenJij.nu eerste stagedag - Reisverslag uit Skopje, Macedonië van Laura Gerrits - WaarBenJij.nu

eerste stagedag

Blijf op de hoogte en volg Laura

02 Februari 2015 | Macedonië, Skopje

vandaag mijn eerste werkdag gehad, om de mensen beter te leren kennen hebben ze mij de taak gegeven om op de website een personele samenstelling te maken waardoor ik meer over mijn colega's te weten kwam. iedereen is heel aardig en vertelde meteen hun ervaringen met het bedrijf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 10 Okt. 2014
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 7045

Voorgaande reizen:

11 November 2016 - 04 Februari 2017

Indonesie

02 Februari 2015 - 11 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: