week 4 - Reisverslag uit Skopje, Macedonië van Laura Gerrits - WaarBenJij.nu week 4 - Reisverslag uit Skopje, Macedonië van Laura Gerrits - WaarBenJij.nu

week 4

Blijf op de hoogte en volg Laura

01 Maart 2015 | Macedonië, Skopje

deze week heb ik niet veel hoeven doen omdat het mijn stage begeleider op field trip was dus heb vooral aan mijn stage verslag gewerkt en mijn folder en powerpoint over uilen verbeterd.

donderdag ben ik naar stip geweest om naar boederijen te kijken om sharplaninac terug te krijgen in macedonie, sharplaninac is een honde soort die het vee beschermd tegen beeren en tegen andere indriners deze honden zouden beeren zelfs aan vallen om het vee te beschermen ook zijn we hier voor naar berovo gegaan.
het verbaasste me vooral dat de boederijen die als doeleinde voor vlees gebruikt worden bijna het zelfde zijn als in holland. ik was hier heel blij mee had eerder iets strereotiep achtig verwacht zoals kleine hokken heel vies en en on hygienische. en bij de varkens boederij werkte ze zelfs met topigs haha had dat echt niet verwacht maar was mooi om te zien dat ze op dat gebied bijna op het zelvde niveau zitten

volgende week ga ik waarscheinlijk weer naar berovo om een check up te doen bij de camera's die we in week 2 geplaatst hebben. ben benieuwd :D